Einheit 6 /A2

  • Post category:Tanári

WS: EinTag-Text  (EinTag)

  1. Interjú a személlyel, oda vissza (Tanár: riporter, tanuló:a szövegember 😀 és fordítva)
  2. (EinTag)Mit csinált a szövegben szereplő személy tegnap (múlt idő)
  3. (EinTag) Állítások a szövegből, pl Er wollte immer Geige spielen, tanítványnak javítani kell (Nein, er wollte immer Klavier spielen) mittomén, ilyenek.
  4. (Bármely) A szövegben ’gondoltok’ egy szóra: el kell magyarázni a jelentését, meg kell találni a szót a szövegben
  • WH: Mondok egy mondatelejét, TN befejezi a mondatot, 3 különféle szabadon választott kötőszóval 3 különféle tartalommal. Pl. Ich habe kein Geld, Ich muss heute einkaufen, Ich bin traurig, Ich kaufe ein neues Auto,
  • WH: további feladatok (kötőszavak)
  • WENN

HF: Krimi 1-et (Sicher ist nur eins, A2 szint) elkezdeni,
Ehhez elmagyarázni
>>> kevesebbet fog érteni egy oldalon mint az EinTag szövegeknél, de nem baj, oldalanként két mondattal tudja követni a sztorit
>>> szótár továbbra SINCS

>>> ha nehéz a szöveg, akkor “használjon” vonalvezetőt, húzzon alá mindent amit ért, és majd a sokadik olvasásra #jóleszaz.
>>>dialógusok a német regényekben idézőjellel mennek, ha nem tudja követni, ki kicsoda, jelölje be, írja mellé, ki beszél
>>> mindig az eleje legnehezebb, amikor ismerkedik a szereplőkkel, utána könnyű.
>>> Csak Teil 1-t és feladatokat kell kiküldeni
>>> az olvértés feladatok segítenek az értésben, és amúgy elmesélni is.
>>> van hozzá Hörbuch, meg lehet osztani.
Dolgozni vele lehet 1) olvassa és hallgatja 2) olvassa majd hallgatja 3) hallgatja majd olvassa 4) vegyesen, egy fejezetet olvas, egyet hallgat